KOKEMUKSIA

Alla muutamia mainioita lausuntoja tyytyväisiltä PURE-asiakkailtamme.

PURE Suuhy­gie­nis­ti­pal­ve­lut
Excellent
5.0
Perustuu 40 arvioon
review us on
Erittäin hyvä kokemus eilen suuhygienistikäynnistä.Minulle hoidon tehnyt hoitaja kuunteli hyvin entiset kauhukomukset,toimi ammattimaisesti ja teki hyvää työtä. Lopputulos on tyytyväinen asiakas joka tulee uudestaan😁
Oi, Lahti on - ja PURE. Asiakkaana niin kiitollinen, että meillä tämäkin yritys ON! Kaikin tavoin ihan paras paikka: siistit ja levolliset toimitilat sekä asiantunteva ja miellyttävä palvelu.
Olin tänään ensimmäistä kertaa PURE hoidossa, ei tullut pettymystä. Hoito tosi hyvää ja ammattimaista. Nyt löytyi minulle paikka hoidattaa hammaskivi pois ilman pelkoa, jonka sain lapsuudessa aikoinaan.
Ajan varaaminen netissä oli helppoa, paikka tosi kaunis ja rauhallinen. Ammattitaitoinen Heli puhdisti hampaat ja käynnistä jäi niin hyvä olo! Maksuvaihtoehtona Epassi josta erittäin suuri plussa yritykselle! Lämmin suositus, itse menen uudelleen!
Tunnelmallinen,siisti paikka.Ystävällinen ja asiakkaan huomioiva palvelu.Kiireetön tunnelma.Ja tietenkin erittäin tarkka ja huolellinen hampaiden puhdistus.Kelpaa hymyillä😁
Erinomainen asiakaspalvelu ja korkea osaamisen taso sekäneuvonta.
Erittäin viihtyisä ja miellyttävä paikka jossa ammattilaiset hoitavat hampaitasi. Kati teki soodapuhdistuksen minulle ja olipa hieno kokemus. Menen kyllä uudelleen.
Superhyvä kokemus! Heli on tosi mukava ja huomaavainen, teki koko käynnistä tosi miellyttävän. Ehdottomasti 6/5! Ja tulen uudestaan! Kiitos ❤️
Ihana Minna otti hyvin huomioon että jännitin, ja selitti kokoajan mitä tapahtuu. Kivannäköinen paikka muutenkin!
Ihana kokemus.Asiantunteva henkilökunta.En halua enää muualla käydä!
Pure hampaassa loistava palvelu ja puhtaat hampaat kiittävät, samoin minä, kiitos Kati! Suosittelen ❤️
Tänne kun kerran astuu sisään, niin mihinkään muualle ei halua enää mennä. Odotusaula oli kuin viihtyisä olohuone ja palvelu sekä hoito mitä miellyttävintä. Erittäin vahva suositus!
Loistava palvelu, lämmin ilmapiiri. Suosittelen!
Hyvä mieli ja puhtaat hampaat jäi! Puhdistuksen aikana koko ajan kerrottiin mitä ollaan tekemässä ja kyseltiin mitkä ovat hoidettavan tunnelmat. Lämmin suositus.
Ammattitaitoista ja turvallista hammashoitoa upeassa ympäristössä. Suosittelen lämpimästi!
Ystävällistä ja asiantuntija palvelua. Viihtyisä paikka ja sopii hyvin hammaslääkärikammoisillekin.Joustoa maksuissa on hyvä asiakkuus etuus.
Pelkkää hyvää sanottavana. Kati on hyvin työnsä osaava, rauhallinen, lempeä otteissaan ja selittää mitä tulee tekemään. Jos ongelmaa suun tai hampaiden kanssa, Katilta saa ohjeistusta vaivan hoitoon. Ja paikan sijainti keskeisellä paikalla, helppo asioida, sekä todella viihtyisät tilat.
Tää tyyppi on vaan niin huippu ammattilainen ja ihminen♥️ Asiointi sujui paremmin kuin hyvin.
Lahdessa käydessäni ajoitan myös hampaiden hoidon samalle reissulle, sillä Puren hammashoito on parasta!
Olipa kerrassaan positiivinen kokemus. Kiitos Kati Turunen!
Hoitolaan sisäänastuessa, oli ihana harmoninen tunnelma! Ammattitaitoinen ja osaava henkilökunta, joka ottaa asiakkaan huomioon ihan koko ajan. Suosittelen tätä paikkaa aivan kaikille♡ ite en enää muualla halua mennä, kiitos Kati♡
Rentouttava tunnelma ja aivan huikean taitava tekijä . Ei voi muuta kuin todella lämpimästi suositella!
Ihanan rentouttava ja rauhoittava ympäristö. Täällä saa hampaiden lisäksi myös mieli hoitoa hektisen arjen keskellä.
Viihtyisät tilat ja ystävällinen sekä asiantunteva palvelu.
Rauhallinen, harmoninen ja viihtyisä tunnelma heti sisään astuessa. Pelko ja jännitys haihtuvat saman tien tämän suuhygienistin hellässä huomassa. Todellakin suosittelen.
Ihana, ammattitaitoinen ja huomaavainen Kati. Pieni, laadukas ja paikallinen 👌
js_loader
Tiina Ahokas

PURE Suuhygienistipalveluissa on aina iloinen ja positiivinen vastaanotto. Ajan saa nopeasti akuutissakin tilanteessa ja asiat hoituvat huolellisesti loppuun asti. Kati tekee työtä ammattitaidolla sekä sydämellä ja sen kyllä huomaa. 🤩

Tiina Ahokas, Lahti
Katri Urponen

Olen lapsesta asti kokenut häpeää hampaideni vuoksi ja pitänyt niiden puhdistamista vaikeana. Katin hoidossa hammaskiven poisto ja hampaiden puhdistus sujuivat ilman kyyneliä tai vuotavia ikeniä. Lopputulos oli todella viimeistelty. Ystävällinen ja ammattitaitoinen palvelu sai lisäksi hyvälle mielelle.

Katri Urponen, Tampere
Heidi Kotilainen

Katin hammashoidossa on aina turvallinen ja hyvä olla. Tuntuu ennemminkin hemmotteluhoidolta kuin hammashoitokäynniltä. 

Heidi Kotilainen, Lahti
Katri Hukka

Ette varmasti tule pettymään palveluun vaan ihmettelemään, että miksiköhän kesti niin kauan mennä! Itse pelkopotilaana voin sanoa, että Katin käsissä pelon tunne on hiljalleen hävinnyt. 😍 

Kati Hukka, Lahti

Juha Turunen

Kati on aivan paras! Parantuneen suuhygienian lisäksi hänen hymynsä saa aina hyvälle tuulelle. Itselläni on ollut aikaisemmin suunhoitoon liittyviä pelkoja, mutta Katin luona on turvallista käydä.

Juha Turunen, Lahti